Ali: Bohužel k paní doktorce sem se snad nikdy nedovolala, (vyvěšený telefon, zazvoní tehdy, když už tam nikdo není) musela sem se vždy zvednout a jet k ní do ordinace. I v této situaci (viz korona), hlavně že říkají ať lidi k doktorům zbytečně nechodí, když jim nic není a potřebují jen předepsat recept. Ale člověku nic nezbyde, když telefon je nefunkční...
Přidáno 10.7.2020 v 7:34
Radek: Od roku 2014,kdy psal svůj komentář Ota,se situace s dovolanim k sestře nezměnila.Prijde mi,ze pacient je dobrý akorát na kapitacni platbu,jinak obtěžuje.
Přidáno 18.3.2019 v 10:22
Tereza P.: pani doktorka je clovek na svem miste
Přidáno 8.3.2016 v 8:34
jiří: jsem velmi spokojen
Přidáno 22.2.2016 v 10:33
janyrů: Paní doktorka se mně pokaždé se zájmen věnuje. Vyslechne, to je pro pacienta důležité, že si nepřijde jak na běžícím pásu. Jsem pacientkou už více jak 30 let a jsem velmi spokojená.
Přidáno 19.11.2014 v 15:35
Ota: Doktorka Ok, sestra OK, problém je v kontaktu do ordinace - komunikace, možná by pomohlo zřídit emilovou adresu, člověk co chce jít na prev. prohlídku potřebuje si domluvit termín, nemusí volat, pokud je to problém, protože obecně dovolat se je opravdu problém, po dvou zazvonění se to přepne na fax.... než jsem si domluvil termín prev prohlídky uběhlo cca 10 dní a nepočítaně marných telefonátů..., tak to by sestra mohla odpovědět na email když by měla chvilku.... komunikace by se zrychlyla... je 21. století....
Přidáno 17.2.2014 v 19:09
Marta Žufánková: - email Prosím o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci.Děkuji Žufánková https://docs.google.com/forms/d/13gh IHuJrvxTvJskTFLkhp2r9OLmSjb3xcD9MJ1Ish4s/viewform
Přidáno 14.8.2013 v 12:44
jana: Paní doktorka je moc hodná, ochotná, pečlivá. prostě radost marodit jen se občas nelze dovolat.