Přidáno 2.4.2013 v 22:27
Vladimír :Při koupi mikrovlné trouby v prodejně Reta v Jindřichově Hradci jsem byl ubezpečován, že v případě zrušení prodejny záruky přebírá v plné výši prodejna Planeo, kam po zrušení Rety ostatně přešli i zaměstnanci. Mikrovlnka vydechla, odnesl jsem ji do prodejny Planeo na reklamaci a se zlou jsem se potázal. Musím prý reklamovat někde v Retě ve Strakonicích a tady vidím, že i tady je prodejna zrušená. Tak co dál ? Může někdo poradit ?
Děkuji předem
Přidáno 30.3.2013 v 21:18
Pony:Jsem velice nespokojen. Zakoupil jsem u Vás štípačku a do 4. měsíců samá závada. Na telefony ani písemný kontakt nikdo nereagoval. Musel jsem si to nechat opravit sám. Ještě že jste tak daleko.
Přidáno 25.3.2013 v 18:03
marcela kounovská: -
emailmám od vás tv a porouchala se!nevím kam se obrátit ohledně opravy,v dubnu mě končí záruka,děkuji
Přidáno 23.1.2013 v 21:29
borec:reklamace skleníku,take nemam kam napsat...............................pozavírat to.ne anmestovat.
Přidáno 17.12.2012 v 13:48
Michala:Jenže to by to P.Hůrský musel zvedat telefony od září se mu pokouším dovolat. dnes jsem mu napsala sms Budu to řešit Právní cestou. Pokaždé mám s Vámi potíže
Hezký den
Přidáno 7.12.2012 v 9:22
tomas:Zkuste to reklamovat primo u vyrobce. Nam Philips dal cislo na servis, ze s reklamaci neni problem.
Přidáno 12.11.2012 v 9:15
ING LUDMILA NOHEJLOVÁ: -
emailVážení, i my patříme k těm vašim zákazníkům, kteří chtěli reklamovat poškozenou sekačku v prodejně v Písku, která, jak jsme se dozvěděli, byla zrušena. Všechny potřebné doklady pro vyřízení reklamace máme a jejich kopie Vám pošleme na shora uvedenou adresu.
Přes čtyřicet let jsem učila na obchodním učilišti i reklamační řády a tak vím, jak v těchto případech postupovat, když se prodejna zruší a je třeba vyřídit reklamaci.
Bydlíme sice v Plzni, ale na trase Písek - Strakonice se také často vyskytujeme. Jen potřebujeme pokyny od Vás.
S pozdravem Ing. Ludmila Nohejová
tel. 723 625 926
Pod Vrchem 55
312 07 Plzeň578
Přidáno 8.10.2012 v 11:41
Bubeník Viktor: -
emailDobrý den.
Mám v záruční době porouchaný podlahový mop Gold neotáčí se při šlapání, vadná hřídel procházející v ozubeném kolečku. Mám Vám na opravu zaslat celý mop včetně tyče nebo stačí jenom nádobu?
Děkuji za informaci.
Bubeník V. Jevíčko
Přidáno 21.9.2012 v 17:02
Petra: -
emailDobrý den,mám notebook,který byl ji jednou na reklamaci,byl mi opraven a vrácen,ale objevili se tytéž potíže,ale tedka je to ještě horší,zasekává se,celé to spadne a prodej na byla zrušena.Ráda bych věděla co dělat.Jsem už dost naštvaná,protože platím za něco,co nemůžu ani používat,nehledě na to,že se mi to z opravy vrátilo za měsíc a půl.Díky za odpověď.
Přidáno 19.9.2012 v 19:54
petr: -
emailDobry den,v listopadu 2011 jsme v C.Budejovicich zakoupili combo sencor sdv 8701T.Chceme ho reklamovat ale prodejna je zrusena a jine kontakty neexistuji.Muzete mi prosim rict kam ho muzu poslat. Predem dekuji.